LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fifa kuralları gereği golmüş. 2 elle tutsa mesela olmayacak
Ayağıyla dokunsa topa faul olur muydu? Degaj yaparken tek elle yapıyor kaleciler.