Bu insanların kriteri ülke refahı , halkın mutluluğu , bunun içinde herkes kendi çıkarına ters olsa bile kurallara uyuyor. Yada sistem uymalarını sağlıyor.
Siyasetçiler yada halk hiç bir farkı yok bu arada.
Bizim halk genelinin kriterini yazmayayım herkes her şeyin farkında. Artık kızmıyorum acıyorum. : )