Çok emin olmamakla birlikte,
Fedex ile iletişime geçin onlar yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.
Muhtemelen adetten dolayı ticari işlem uygulanacak ve vergi çıkacak.
Yanlış bilmiyorsam 5 adetten fazlası problem oluyor. Fedex sizden vergiyi tahsil eder sonra ürünü gümrükten çeker getirir diye tahmin ediyorum.
Teşekkürler. Fedex le görüştük, şimdi gümrük müşaviri atanması lazım dediler. Forumda böyle bir hizmet veren varsa yardım alabilirim.