Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 değil 18 yıldır forumdayım. Üslubumu, forumda beni tanıyanlar çok iyi bilir. Siz hakettiğiniz üslubu gördünüz. Önce kendi yazdığınıza bakın. Sokak hayvanlarına nefret kusmayın. Burada sokak hayvanlarını savunmuyorum. Zaten konuda bahsi geçen hayvanlar sokak hayvanı da değil. arkadaşın yaşadığı olay zaten kabul edilebilir birşey değil. Bir önceki mesajıma bakarsanız zaten anlarsınız. Oradaki 5 köpeğin sahibinin sorumsuzluğu açık şekilde. Bu da dava edilebilir.
Yapacak birşey yok o halde siz hayvan seversiniz diye herkes hayvan sever olacak diye bir kural da olmadığı gibi, sadece konu hakkında yorum yaparsanız bunlarla karşılaşmasınız. siz de hakettiğiniz üslubu gördünüz. Uzamasın alıntılar yapmayınız.