Hocamızın başına gelen olaya bak, senin yazdığın yoruma bak, 11 yıldır forumdasın hiç mi öğrenemedin düzgün üslupla yazı yazmayı
11 değil 18 yıldır forumdayım. Üslubumu, forumda beni tanıyanlar çok iyi bilir. Siz hakettiğiniz üslubu gördünüz. Önce kendi yazdığınıza bakın. Sokak hayvanlarına nefret kusmayın. Burada sokak hayvanlarını savunmuyorum. Zaten konuda bahsi geçen hayvanlar sokak hayvanı da değil. arkadaşın yaşadığı olay zaten kabul edilebilir birşey değil. Bir önceki mesajıma bakarsanız zaten anlarsınız. Oradaki 5 köpeğin sahibinin sorumsuzluğu açık şekilde. Bu da dava edilebilir.