Eski R10un bize kattığı en önemli şey dostluklarımız.
Yıllar sonra ilk kez görüşmemize rağmen her zaman berabermiş hissiyatı çok değerliydi.
En kısa sürede tekrar ve daha sık görüşme fırsatımız olur inşallah kardeşim.
Çok efendi, mütevazi bir kardeş kazandırdı bana r10 her şey gönlünce olsun kardeşim 🙏