Aynı methodla bende kapanan bir hesabı açtım ve
@bayiadresim; hocamdan xx.xxx₺ ödeme aldım. Bu methodla kapanan tüm hesaplar kapanınca anında iade geçtim.
Sadece benim açtığım hesap kapansaydı kişi sorunu derdim ancak bu methodla açılan tüm hesaplar kapatıldığı için iade geçmeyi tercih ettim. Sizinde iade alma hakkınız var. Almazsanız şikayet edin.
Hocam bende ben demeden kendisinin iade verecegini düşündüm çünkü daha giriş bile yapmadan hesaplar geri gitti ama herkes bu düşünceye sahip olmuyor