Merhaba,
iPhone SE 2. Nesil cihaz arıyorum. Orijinal ekrana sahip, yazılımsal problemi olmayan; tuşları, dokunmatiği, ahizesi ve hoparlörü sorunsuz çalışan, kozmetik olarak iyi durumda bir cihaz tercihimdir. Batarya değişmiş olabilir, orijinal batarya olsa da %70e kadar pil sağlığı benim için sorun değil. İlgilenenler özelden cihaz bilgileri ve görselleriyle dönüş yapabilir.