Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzlemesen de pek bir şey kaybetmezsin. Varoş delikanlılık edebiyatı + Ramiz Dayı sandırmanın ekmeğini yedi her iki filmde de.
O kadar haklısın ki..