teşekkürler hocam, belki de forumdaki en sorunsuz temalardan biri ama tema görünümü açıkcası pek hoşumuza gitmiyor.
hocam bahsettiğiniz temayı zamanında r10da satıyorlardı. satıcı banlandı, çok açık var tavsiye etmem.
teşekkürler hocam, konu açmadan önce forumda biraz araştırdım, dediğiniz gibiymiş ama 2020-2023 civarılarında olmuş artık v9 ile toparlamışlardır diye umut etmiştim açıkcası.