ben de ciddi ciddi düşünüyorum aslında. yakınımdaki dershaneden fiyat aldığımda 85.000 TL fiyat verdi (tanıdık soktuk araya, ona rağmen fiyat bu. tanıdık olmasa kaç diyecek kim bilir

)
youtube işi benim de aklıma yatıyor ama konu sadece unite çalışmak değil işte.
çalışma programı, zayıf kaldığın yerlerin tespiti, çözemediğin sorular, öğrenme tekniğiydi, koçluğuydu kompakt bir süreç sonuçta.
o yüzden doping hafıza bi mantıklı geliyor aslında.
kredi kartına 12 taksit yapılıyor mu hocam, biliyor musun sen?