Peki yüklemeleri vds üzerinden mi yapıyorsunuz? Dün "kanal ülkesini abd yapmak, videolar abd üzerinden yüklenmedikçe işe yaramıyor" gibi bir yorum görmüştüm burada. Benim pek tecrübem yok o konuda. Bilgisi olan arkadaşlar fikirlerini paylaşacaktır
Açıkçası herşeyi abd ayarladıktan sonra başka bir şeye karışmadım. Normal bir şekilde videoyu planlayıp yüklüyorum hocam