Barisyarimtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey abd olarak ayarlandı hocam
Peki yüklemeleri vds üzerinden mi yapıyorsunuz? Dün "kanal ülkesini abd yapmak, videolar abd üzerinden yüklenmedikçe işe yaramıyor" gibi bir yorum görmüştüm burada. Benim pek tecrübem yok o konuda. Bilgisi olan arkadaşlar fikirlerini paylaşacaktır