FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşla başla, ayıp olmayla ilgisi yok hocam. Kimseyi rencide etmiyorsunuz, iş yaptım ödememi alamadım diye konu açacaksınız nazikçe hepsi bu.
Diğer türlü siz mağdur olursunuz
teşekkür ederim bilgilendirme için , acıcam konu, elinize sağlık