yaşı baya büyük görünüyor profilde ayıp olmasın diye forum içinde oldu alışveriş wp falan yok ama yarın açıcam gibi konu
Yaşla başla, ayıp olmayla ilgisi yok hocam. Kimseyi rencide etmiyorsunuz, iş yaptım ödememi alamadım diye konu açacaksınız nazikçe hepsi bu.
Diğer türlü siz mağdur olursunuz