Benzeri benim çocuğun arabasına da oldu 2 sene önce. nizami şekilde park eden araca herif sürtmüş. Pasta cilayla giderilecek birkaç çizik oluşmuş. Tam olarak hatırlamasam da sayın savcı "yeterince maddi hasar yok" benzeri bir bahaneyle takipsizlik vermişti. Harcadığımız zamana değmedi.