bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sene yaptım hocam çok nadir hastane işlerine çıkıyordum Van KTM Hakkari Yüksekova KTM arası git gel yapıyordum hastalanmasak izin göremiyorduk izin niyetine hastaneye gidiyorduk
1 sene gene iyi ben 15 ay