Tırnakla denedim de hocam yine geçmedi + yıkamacıya yıkattım halen sabit bir şekilde beyazlıklar duruyor.
Pasta cila ile de deneyin olmazsa
2 senaryo var
- Lokal boya ile boyatıp, satışa çıkardığınız zaman lokal boyalı satarsınız fotoğrafını da koruyun gösterirsiniz.
- böyle kalacak satarken ben bir şey yaptırmadı böyle kullanıyorum diyebilirsiniz
Her halükarda araba alırken fiyat kıracak yer arıyor insanlar onlara bahane olmuş oluyor.
Geçmiş olsun.