hocam silip silmemeniz önemli değil. arabanızın modelide önemli değil torosta olabilir. Bu mal sizin ve sizin için "değerli" gerisi önemsiz. Çarpan bir eşşek oğlu eşşek belli ki. Bir kaç kez benimde başıma geldi. Kamera v.s var ise bulun mala zarar vermekten direk savcılığa gidip şikayetçi olun. uzlaştırmacı ile de uzlaşmayın o eşşeoğlu eşşekte en azından 5 sene bir *** yiyemesin ve en azından eş dost avukat tutun bu günün ücreti olan 36.000 TL avukat kazansın.