Merhaba, bugün sabah arabayı yıkatmak için dışarı çıktım ve kapıyı açacakken biraz beyazlık gördüm. Birisi aracını sürtmüş ve hiç not v.s bırakmadan uzaklamış, bu durumda ne yapabilirim daha önce hiç kaza yada bu tarz bir şey yaşamadım. 3 Yıldır ehliyetim var bu süreçte ilk defa oldu açıkçası bundan dolayı sizlere sormak istedim.

Not: çok derin bi sürtme falan olmamış ama aşağıda göreceğiniz resimde silinebildiği kadar sildim fakat beyazlıklar yine de kalmaya devam etti.

Araç BMW 320i, 2022 Model biraz değerli benim için yardımcı olursanız sevinirim.

Tekrar söylüyorum aslında daha beyazdı baya belirgindi fakat ben panik olup sildim ve görüntüyü v.s öyle çektim.

Sigortaya mı bildirmeliyim, mahkemeye mi gitmeliyim? Kafam karışık.