Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merakımdan soruyorum hiç ödemeseniz ne olur? varlık fonuna da ödemeseniz?
Bunlarında maaşa el koyma yetkisi varmı bilmiyorum bende onu merak ediyorum ama icrada gözüktüğüm için yine bankadan bir tl dahi isteyemiyorum