Arkadaş ben anlamıyorum konu açıp bunu soruyorsunuz bazı arkadaşlarda ödeme diye akıl veriyor. Siz ne yapıyorsunuz ?
Nereden aldığının önemi yok 150 bin TL para almışsınız ve borç aldığınız yer borcunu istiyor. Sizde nasıl borcumu ödemem diye soruyorsunuz? Başkaları da 50 bin 60 bin'e düşmedikçe verme diyor, sigortalı çalışma diyor.
Eee siz ne yapmış oluyorsunuz bu durumda? Hırsızlık.
Birileri de çıkıp hırsızlığı nasıl yapacağına dair akıl veriyor. Pes doğrusu.
Ben okuduklarıma inanamaz oldum. Utanma da kalmamış kimse de.
Biri de çıkıp dememiş gücünüz yettiğince çalışın delikanlı gibi borcunuzu ödeyin.
en iyi insan sensin knk tmm