Hesaplarımdaki parama bloke koydular icra dairesinden evime geldiler ama o süreçte ailemle yaşıyordum sadece göz dağı vermeye geldiler 2-3 defa hiç bir şey yapmadan geri döndüler taksi parası vs dosya masrafına eklendi telefonlarım susmadı ve tabi bankalardan 1 tl dahi kredi , kredi kartı kullanamadım
Aynı durum bende var konteyner kentte yasıyorum. Sonuç ne olacak öyle bekliyorum