PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir inerlerki hocam bir kaç sene bekleyin ve sonrasında kendiniz anlarsınız, telefonda olmaz falan fistan derler sonrasında bir bakmışsınız ucuza kapatmışsınız.
Hocam doğru diyorsunuz ama bir bu kadar daha bekleyemem artık