Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
220 da çok geldi hocam 150 k ana para zaten borcumu kaça devralmışlardır kim bilir


Bir sn önce ödeyip yoluma bakmak istiyorum aslında ama ne kadar kırpsam kardır


50 ye kadar inmezler hocam biraz daha beklerim 100 de bana okey aslında
Öyle bir inerlerki hocam bir kaç sene bekleyin ve sonrasında kendiniz anlarsınız, telefonda olmaz falan fistan derler sonrasında bir bakmışsınız ucuza kapatmışsınız.