Yıllar önce bir çocuğum olsa ve eşcinsel olsa aman Allah korusun derdim. Çocuğum yok ama şimdi düşünüyorumda olsa tercihine saygı duyar hayatını dilediği gibi yaşamasına destek olurdum sanırım.

Amaaaa bir detay da var. Eşcinsellerin yönelimlerinin çok ama çok küçük bir kısmının gen, DNA vs durumundan kaynaklandığını asıl büyük çoğunluğunun küçük yaşlarda ailenin yanlış eğitimi sonucu yönlendirmeleri yada ŞERREEEFSİZZZ bir kulamparanın mağduru olduğuna emin olanlar arasındayım. Çocuğum olsa ve böyle bir mağduriyet yaşasa yinede çocuğumu yanlız bırakmazdım ama o ŞERREFSİZ sübyancı kulamparanında zerre düşünmeden ibreti alem olacak şekilde canını alırdım.