Arkadaşlar 6 ay önce tüketici hakem heyetine yaptığım başvuru sonuçlandı 20 gün oldu itiraz süreleride doldu icraya gittim dilekçe istediler karar(talebim.) aracın ücretsiz onarımı renault aracım var kavrama ve volan değişimi yapıldı değişiklik sonrası sorunlar oluştu. 2 yıldır uğraşıyorum mevzu uzun yazmak 1 saat sürer buna dilekçe örneği lazım nasıl yapabilirim