Merhaba, hepsi jenerik domainler orası güzel. Ama Domain Türkçe uzantısı yabancı. Ne şiş yansın ne kebap tarzı bir şey olmuş. Türkiye için projelendirsen uzantıdan bence olmaz. Avustralya için yapsan Türk nüfus orada az sanırım.
Projeler tamamen Avustralya ici ve burada Türkler gayet fazla. Teşekkürler yorumun icin.