Selaml olsun,
bu tarz şeylerde gerçekten özgün olan insanın içinde her daim umut vardır. Tepki çekse de surdan 2 3 kişiyi aydınlatsam ya da bilgilendirsem yeter diye düşünür onun için çabalar. Kimi ise sadece kışkırtma amaçlı yapar bunu. Sizi hariç tutarak konuşuyorum. Siyasette ve futbolda ozellikle tepki çeken açıklamaları yapan kişi sayısı çoktur(siyasiler ve kulup yoneticileri haricinde). Bunların çoğunluğu kraldan çok kralcıdır. İster istemez tepki çekmek bunların esas görevi ve gelir kaynağıdır. Farklı sektörlerde ve alanlarda da yapan mevcuttur tabi. Ama normal insanlardan bahsedeceksek kendinde toplum bilincine sahipse elinden geldikçe kendine göre dogru olan yolu göstermeye ve yonlendirmeye calisir. Hızlı yayılan sağlıksız bilgileri ve hastalikli dusuncelerin empoze edilmesinden rahatsız olur. Bu bilgiler ve dusunceler her ne kadar populer dahi olsa tepki alacagini bile bile insanlarda farkındalık uyandırmaya çalışır.
Son sözümde size PR çalışması yaptıgınızı soyleyen kişiler için hocam;
PR çalışması için viral olacak sekilde tepki çekmeniz lazım. Yani cogu insanin ortak damarını bulup basmanız lazım. Fakat sizinkisi biraz insanları uyandırmaya ve farkındalıga ait konular oldugu için insanlar bazı konularda gerçek olanları kabul etmek istemiyor.