İnternet de böyleydi zamanında hocam. İnsanlar kitaplardan aldıkları bilgiyi tek tıkla internetten erişmeye başladılar. Bi zaman sonra insanlar ihtiyaçları olduğu şeyi tembellikten Google'a sormaya bile üşenir oldular. Yine de Google'ı kullanmayı bilen ve araştırıp bilgi edinen kimseler başarılı oldu. Yapay zekayı da aynı kefeye koyabiliriz. Bilgiyi tık diye önümüze getiriyor. Hatta çoğu işi kendisi hallediyor. Yazılım projesinden makaleye, tasarıma hatta modellemeye kadar. Bu kadar şeyi önümüze koyuyor olsa da yine tembelleşip elle tutulur sağlam şeyler geliştirip parayı kırmak yerine korku ve endişeyle işimiz elimizden gidecek diye ümit kırıyoruz. Bunu yapmamak ve elimizdeki fırsatları değerlendirerek güzel girişimlerde bulunmamız lazım. Yapay zekayla herkes çoğu şeyi yapabilir artık evet ama fikir ile birleşmesi lazım ki getirisi olsun.