Beni tembelleştirmedi. Çünkü doğru amaca uygun, kendi yönlendirmelerimle, uygun promptlarla ve ihtiyacım kadar kullanıyorum.
- Yalnızlık paylaşmıyorum.
- Metinlerimi yazdırmıyorum. Kendimi ifade edebilme gücüm ve dile hakimiyetim yapay zekanın oluşturacağı metinden çok çok daha yüksek.
Bu yüzden köreltmiyor beni.
Cem Yılmaz diyor ya; şarja taktığım alet beni nasıl ele geçirecek? Promptlarla yönlendirdiğim uygulama beni nasıl tembelleştirecek?
Bu devrimin ne karşısındayım ne de aşırı savunucusuyum. Gün geçtikçe gelişecek, hayatımızda daha fazla rolü oynayacak. Entegre edenler başarısına başarı ekler, kölesi ve esiri olanlar ise tüketim toplumuna yeni fertler olarak eklenir. Olay budur.