makalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısı bugün kardeşimin başına geldi 700 TL icra borcu varmış sonra bu borç ödenmiş, ama kapama yaptırmak için başka şehire gitmek gerekli imiş. Telefonla aradık yardımcı olan yok. 3 saat telefonda ordan oraya burdan şuraya bağladılar, dönüp dolaşıp aynı kişiye bağladılar ama sonuç sıfır. Ayrıca ben şunu anlamıyorum. 700 TL borç varsa 20 bin liranın hepsine neden bloke konuyor? 700 TL borcu varsa, 700 TL'yi bloke et , Olmadı 2 katını bloke et. yanlış mı düşünüyorum?
İşte hocam tam bir garabet, ben de ondan sormuştum yeni hesapları kapsar mı diye. Çok geçmiş olsun.