Arkadaşlar panellerinizi nereye reklam veriyorsunuz kendiniz meta mi çıkıyorsunuz yoksa kendi bütçenizle ayırıp reklam menüsünü Instagramın yoksa bir ajans ile anlaşmalı mısınız yani çoğu ajans ben yapmıyorum gri kod falan varmış herhalde yani kısıtlıyormuş ben yapmıyorum diyor yani böyle olursa ben kendim Meta reklam veririm yani 15:20 günlük siz böyle mi yapıyorsunuz sizden fikir almak istedim