Zenith Capital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurt dışında oturumun varsa orada işlerin TR'deki gibi olmadığını çoktan öğrenmiş olman lazım. Adamların maaşından 2.000 dolar fazla para girse hesabına hesap soruyorlar, sen pos diyorsun
reis aylık 8-10k giriyor kimse birşey sormuyor merak etme