Okuma yazması olan adamlar olduğunuzu varsayıyorum. Fiyat bilgisi için numara bırakmışım. Konunun altına astronomik fiyatlar yazmayın.
astronomik fiyat değil, herkes aynı fiyattan hizmet sunmaz. istersen akşam patlayacak mail de açarım 8 liraya. kaliteye göre fiyat değişmesi kadar normal bir şey yok.
android 5 bin liralık telefon isteyen adama iPhone önermek kadar saçma olmuş bizimkisi, siz de haklısınız hocam.
WhatsApp konusunda haklısınız ama fiyat konusunda kalitesiz mail istediğinizi belirtmemişsiniz...