Hocam konuşun orta yolu bulun. Faiz vs işleterek bu rakamları veriyorlardır kendilerince. Sigortacıyım bir çok müşterime geliyor bu şekilde hak mahrumiyeti. Ödenmez ise mahkemeye başvurup yine alıyorlar bir şekilde. Orta yolunu bulmanız gerekiyor.
Hocam hakkıdır ben ödemek istiyorum ama kabul etmiyorlar 1 2 bin anca iniyorlar. Hakkı olmadan 3 kat fazla istiyorlar.