Konu
r10a kaç para harcadınız ?
29-08-2025, 21:11:39
#6
neto
Bunu da yılbaşı hediyesi olarak kazanmıştım. Dolayısıyla 0 TL. Coşkun hocam hakkımı helal etsin para veremiyoruz ama forumu aktif tutmaya özen gösteriyoruz