Anlaşılan baştan kopma durumu var, güven daimi söz konusu olsa idi bu tarz bir konu ve de o denli bir düşünce içerisine girmezdi kendileri, yüksek ihtimal fazla uzun sürmeyecek bir ilişkinin bitiş fitili ateşlenmiş.

Bu tarz olaylar bana hep giden zamanları, verilen emekleri ve de mutlu anıların karanlık bir ortam da kalıp, bir müddet sonra kaybolması gibi geliyor ve de beni derinden hüzünlendiriyor, nitekim benim Ağabeyim de 7 yıllık ilişkisini bitirdi.

Yazık....