Askıya aldık şeklinde değilde itiraz ettiğimizde şöyle bir mail geldi ' Sahte bir malın üretimi , tanıtımı veya satışı , tüketicilere , ticari marka sahiplerine ve dürüst satıcılara zararlı olduğu için çoğu ülkede yasa dışı olan bir ticari marka ihlalidir ' diye yazıyor.