Yaş 35 boy 168 daha kötü

)) senin hala umudun var🤣
20 lik yaşlarda biraz sıkıntılı bir durum evet, ama 30 dan sonra erkeğin boyu değil işlevi

önemli oluyor

her kadın ilişkileri, hem sosyal çevre, hem is hayatı. Ve hayatının sonuna kadar da öyle kaliyor; çocuklarını senin boyun degil maddi kabiliyetin ve sosyal statün bağlıyor.
O nedenle o boyu toparlaman zor, cebini toparlamaya bak
Sevgiler
30 u beklicez o zmn abi 😄 olabildiğince cebini toparlamaya yatırım yapmaya çalışıyorum