meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaş 18 boy 165 sizinkide dert mi
Yaş 35 boy 168 daha kötü)) senin hala umudun var🤣

20 lik yaşlarda biraz sıkıntılı bir durum evet, ama 30 dan sonra erkeğin boyu değil işlevi önemli oluyor her kadın ilişkileri, hem sosyal çevre, hem is hayatı. Ve hayatının sonuna kadar da öyle kaliyor; çocuklarını senin boyun degil maddi kabiliyetin ve sosyal statün bağlıyor.

O nedenle o boyu toparlaman zor, cebini toparlamaya bak

Sevgiler