aycaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada arkadaşım, kadın.
sohbet geçmişinde bu emojilerin hiçbiri çıkmıyor arattığında
Hocam keşke önce belirtseydiniz erkekse aldatıyor olma ihtimali çok yüksek ben kadın sanmıştım bu tarz şüpheleri genelde erkekler yaptığı için arkadaşınız erkek sanmıştım. kadınlar kendi aralarında emoji çokça kullanır bunları kullanan erkekse zamparalık yapıyordur. Açık açık konuş kısmı erkekler için geçerli değil erkekler manipülatif hareketlerle kendilerini bir anda mağdur konumuna getirebiliyor.