bu emojileri kullanan bir erkekse sıkıntı ama kızsa kız kıza mesajlarda da kullanabilir. Hayatta her şey olabilir ben aldatıldığımı beni aldatan kızdan öğrendim, ilişkimiz bittikten sonra bi de. Çünkü güveniyordum ama bazen bu güven insanın gözünü kör edebiliyor. İlişki çaba ve sadakatte biter eğer çocuk ya da kız bu ilişkiyi sağlam temelle kuramıyorsa en başından vazgeçilmelidir.