aslında sorun şu hocam sanırım bu emojilerin mesajlarda bulamıyorlar yani kimle konuştuğunu göremiyor bu da kötü yani sonuçta birine atsa hadi kontrol ederken şu kız arkadaşına atmış diyebilirsiniz ama emojilerin kullanıldığı yerde net değil sanırım.
@aycaaa; bu kişi erkek mi kız mı bunu da belirtir misiniz ?
Hocam klavyede son kullanılan emojinin nerede kullanıldığı bilinemez ancak bu denli şüphe duyuyorsa açık açık konuşması gerekiyor.