Olayın detaylarını bilmeden yorum yapmak pek doğru olmaz. Evlilikleri düzgünse ve sadece emojilerden bu yola çıkıyorsa biraz paronayak olmuş olabilir. Ayrıca kızlar kendi aralarında böyle samimi konuşmaları çok yapıyorlar. Yani ne desek boş. Yukarda arkadaşlarında dediği gibi, eğer öyle bir şey varsa kendiliğinden ortaya çıkar.