PayTR şirket olmadan da alabiliyorsunuz, ben aldım. Sonrasında şirketleştim. Ödeme de alıyordum herhangi bir problem yaratmadılar.
Şirket kurulumları hakkında bana PM atarsanız yardımcı olmak isterim.
Bende başvurmuştum PayTR dün sanal posu kabul etmedi dijital lisans için.