PayTR şirket olmadan da alabiliyorsunuz, ben aldım. Sonrasında şirketleştim. Ödeme de alıyordum herhangi bir problem yaratmadılar.
Şirket kurulumları hakkında bana PM atarsanız yardımcı olmak isterim.