Ag0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 yaşındayım ve boyum 180cm
Boyumun 185 190 civarı olmasını istiyorum gelişim çağı bitmismidir 185 civarına çıkabilir miyim? Yapmam gereken şeyler varmi
Bu yaşta bu boyda, boydan önce akıl iste, belki yerine gelir...