Kaldıraçlı işlemlerde borsaların komisyonu özellikle Market İşlem aç-kapa yaparken %0.05 bazılarında %0.06 oluyor. Binance %0.05 üzerinden düşünürsek hem açarken hem kapatırken %0.05 komisyon veriyorsun. Ama bu komisyonu Girdiğin USDT miktarı x Kaldıraç üzerinden hesaplıyorsun. Yani senin işlem özelinde

31 SOL işlem Açmışsın kaç kaldıraç açtığının önemi olmadan 31 x 214$ = 6634$ yaklaşık bununda %0.05 i ortalama 3,3$ yapıyor. Açarken bunu ödüyorsun. Kapatırkende hemen hemen bu rakamda bir komisyon ödeyeceksin 3.3$ kapatırken ödeyeceksin toplamda 6,6$ komisyon ödemiş olacaksın. Yani normal bir durum Ne yazık ki borsalar bu konud açok acımasız. %25 daha az ödemek için binance borsasında işlem komisyonları için BNB kullanabilirsin.

İşlemlerini direk kapatmak ve açmak yerine emir girererek kapat-aç yaparsan %0.05 yerine %0.02 gibi bir oran ödeyeceksin.