EnisKurye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ekmek yiyoruz uğraşmadan olmuyor
Kaliteli Ekibiz Hani Birimiz Düşse Birimiz Kaldırırız
Sizleride Bekleriz.
Çok kurye yerine her ilçe için 1 2 kurye ile daima çalışmak takip olarak daha kolay olabilir.

Yazılım kısmını whatsapp yerine uygulama üzerinden yapabilseniz efsane olur.

Müşteri bilgilerini girip kurye atayıp o sipariş no üzerinden hakedişleri yapabilmeniz efsane olur her dk iban ile de ugraşmazsınız..